2012. november 7., szerda

Malamaitó

Már megint régen nem írtam, el is felejtettem legalább 25 jó dumát. A maradékot azért megörökítem gyorsan. :)

Újabban bármit kérdezek, hogy az micsoda, az univerzális válasz ez:
- Hát nem látod, Mama? Az egy malamaitó!

Nem is tudom, miért nem látom. :D

--------------------------------------------------------------------

Anyukám konyhájában pakoljuk a szám formátumú hűtőmágneseket. Mutatom neki, hogy hogyan kell összeadni:
- Nézd csak! Itt az ötös, meg a négyes, öt meg négy az kilenc! Látod?
- Ezeket most kicsit odébb teszem, Mama, mert így nem látok a szememtől.

Jabocs. :)

--------------------------------------------------------------------

Tegnap mondom neki este:
- Na, vége a mókának, gyerünk fürödni!
- De csak Te fürdessél, Mama!
- Tekintve, hogy kettesben vagyunk itthon, nem is választhatnál mást!
- Ja, nem is tudtam, hogy kettesben vagyunk. Azért vagyunk kettesben, mert az apám nincs itthon?
- Pontosan.
- Akkor fürdessen inkább ő.

Bármire képes, hogy húzza az időt. :)

--------------------------------------------------------------------

- Mama, nézhetek egy kis mesét?
- Na jó, nem bánom. Mit szeretnél?
- Válassz nekem valamit!
- Én?
- Igen.
- Oké, akkor legyen a Franklin!
- Válassz mást inkább!
- Verdák?
- Esetleg egy másikat?
- Némó?
- Talán egy másik jobb lenne.
- Édes, van olyan mese, ami épp most jó Neked?
- Van. Babarnak hívják.
- Akkor legyen a Babar?
- Nem, azt majd később. Most előbb egy Szörny Rt-t szeretnék.

A bőség zavara. :)

--------------------------------------------------------------------

Este a kádban az a meglepetés érte, hogy a tusfürdőből előugrott egy buborék.
- Nézd Mama, egy buborék! Szétburkanthatom?

Amint megmondod, mi az. :)

--------------------------------------------------------------------

Anyósom ma meglátogatta Lilit.
- Nahát, micsoda szép új szobád van!
- Igen, kaptam szőnyegpadlót! Az apám csinálta ezt nekem.
- Egyedül?
- Nem, az Esztivel. Nekem csinálták.
- Nagyon szép! Milyen színű ez a szőnyegpadló?
- Pillangós!

Az ugyan nem szín, de tök igaza van. :)


2 megjegyzés:

  1. Vicces, hogy azt mondja apám és nem a papám vagy apukám :) De az ő szájából még ez is aranyosan hangzik, nem? :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon vicces! Olyan komolyan tudja mondani, hogy belőlünk mindig kitör a röhögés. Úgy emleget minket, hogy az apám meg a mamám. De újabban elkottyantott néha már egy olyat is, hogy "odaviszem anyámnak, jó?". A Franklin a teknősben volt a Nagyi, aki a gyermekkoráról mesélte, hogy "Délelőttönként epret szedtem anyámmal, délutánonként horgásztam apámmal". Ez ragadt be most nálunk, de azért remélem, kinövi. :D

    VálaszTörlés