2012. november 25., vasárnap

Röviden

Így fogyózik Anya (bár nem tervezett ilyesmit):
- Anya, almát kérek vacsorára!
- Rendben, tessék, megpucolva, összevágva. Mi a Papával tarhonyást húst eszünk.
- Anya, inkább én is tarhonyás húst kérek!
- És akkor mi lesz az almával?
- Inkább egyed meg Te!

Egész nap rossz kedvem volt, megégettem a számat, odakapott az ebéd, és most még a vacsorámat is lenyúlta a kölyök. Ez nem az én napom. Még jó, hogy nemsokára vége. :S

-------------------------------------------------------

- De Mama, mikor fog már esni a hó?
- Télen.
- Most még ősz van?
- Néhány napig igen. Aztán itt a december, az már tél. De nem biztos, hogy azonnal esik is a hó.
- De ha esik, akkor a Papa megígérte nekem, hogy vesz egy szánkót, és húzni fog engem rajta.
- Tényleg? Szuper.
- És Te mit fogsz csinálni?
- Mikor?
- Hát amikor a Papa húz engem.
- Nem tudom. Majd főzök otthon forró csokit, hogy mire megjöttök, készen legyen.
- Hmmm! Az finom. Vagy vegyünk Neked is egy szánkót, és húzd mellettünk azt! Majd ráültetem Celesztinát*, hogy ne unatkozz!

*Korábban a kedvenc kis elefántját Edének hívta, de mióta belefeledkeztünk Babarba, nemet és nevet váltott a kis jószág. :)

-------------------------------------------------------

Tegnap kint voltunk a Vörösmarty téren, karácsonyi vásárt nézni. Amikor Lili meghallotta, hogy van élő zene az egyik sátornál, lecövekelt, és könnyekben tört ki, mikor mi mégis tovább akartunk menni. Papa nyakába vette hát a kisasszonyt, és hallgatták a nénit, ahogy franciául énekel. Amikor egy Edith Piaf dalt énekelt a hölgy sok-sok rrrrr hangzóval, a gyerekem nagy lelkesen elkezdett berregni. A környéken mindenki őt nézte az előadó hölgy helyett, nagy derültséget váltott ki a közönségből. A dal végén a tapsból is jócskán jutott Lilinek, amitől annyira felbátorodott, hogy kivonult a színpad elé, és a koncert hátralévő részét végigtáncolta a járókelők nagy mulatságára. Igaz, elég modern elgondolásban nyomja a táncot, mert a rafinált mozdulatok látszólag köszönőviszonyban sincsenek a zenével, de a művésznőt ez cseppet sem zavarja. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése