2012. november 14., szerda

Napi gyors

Gyors összefoglaló, mielőtt kimegy a fejemből, és elvesznek a szavak.

Lili fogasokkal játszik, pakolja őket jobbra és balra, hol a lábaim közé ül, és én vagyok a csónak (ilyenkor a fogasokkal evez, és időnként lecseréli őket, mert már túl vizesek :D), máskor odaáll a fogasok mellé, és az egyik Babar király lesz, a másik meg Retexisz. Babar fogas így szól feldúlva:
- Na de Retexisz! Ez nem is térkép! Ez egy egyszerű tapintaminta!
- Nem tapintaminta! Képzett rinocéroszok rajzolták! Az térkép!
- Dehogy, nézd csak meg, te butus! Ez tapintaminta!

A mesében tapétaminta van, de nekem Lili verziója jobban tetszik. :)

-----------------------------------------------------------

Tegnap este fürdetéshez készültünk éppen, mikor azt kérdezi tőlem:
- Mama! Még régen volt itt a Mikulás?
- Hát igen, elég régen, úgyhogy nemsokára újra jön!
- De mikor?
- Néhány hét múlva. Ha már közelebb lesz az a nap, szólok. De addig is legyél nagyon jó kislány, mert a Mikulás már nagyon figyeli a gyerekeket, és aki nem fogad szót a szüleinek, az csoki helyett virgácsot kap!
- De aki szót fogad, az nem kap korbácsot? - kérdi, belőlem meg kitör a röhögés.
- Nem korbácsot! Virgácsot! - mondom. - Hol hallottad azt a szót, hogy korbács?
- A műhelyben!
- Milyen műhelyben?
- Hát abban, amelyik kék, meg lila, meg piros... - kezd halandzsázni.

Este aztán rájöttem, hogy szerintem az új kedvenc meséjében (Babar - A győzelem napja) lehet a korbács, mert abban a rinocéroszok leigázzák az elefántokat, és dolgoztatják őket. Ha nem onnan van, akkor nem tudom. Mindenesetre érdekes újítás lenne, ha virgács helyett korbácsokat hordana szét a Mikulás... :)

-----------------------------------------------------------

- Mama! Ez szőr az én lábamon?
- Igen.
- De miért van rajta szőr? Hogy kerül oda?
- Az csak úgy oda nő. Mindenkinek van. De a lányok, ha nagyok lesznek, kitépik a szőrt onnan. Ez a szőrtelenítés.
- Én nem fogok olyat csinálni, Mama! Soha! SOHA!
- Oké.
- Inkább a szőr.

A gyerek már sejthet valamit a gyantázás szépségeiről... :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése