2012. október 28., vasárnap

Királyfőnök és neje

Lili mostanában rengeteget mesél. Ezt úgy tessék érteni, hogy az ébrenléti idő kb. 95 százalékában folyamatosan beszél a gyerek, és akkor még nem is számolom azt az időt, amit álmában beszél, mert úgy is szokott. Múlt éjjel kellett átállítani az órát, amire hajlamos voltam úgy gondolni, hogy egy órával többet alhatok. Mivel Lili még álmában is folyton beszélt, nekem most ez az éjszaka arról szólt, hogy "ez az az éjjel, amikor egy órával messzebb van a reggel, amikor fáradtan felkelhetek".

Egyik leggyakoribb meséje mostanában a következő:
- És akkor én megláttam a kis cirmost, ahogy a sárga busz alatt ült, ott lefetyelte a tejcit!
- És nem indult el a busz?
- Nem, mert piros volt a lámpa, de a sofőr bácsi nem tudta, hogy a cirmoska a busz alatt van, de én láttam, és odaszaladtam, és segítettem a cirmosnak megmenekülni. A cirmos hazaszaladt velem, én meg hoztam a tejcijét, aminek ő nagyon örült később.

Duma az van. :)

----------------------------------------------------------

- És tudod, Mami, volt abban a mesében egy királyfőnök!
- Királyfőnök?
- Igen, de nem csak ő volt ott, hanem később még jött a királynőnök is!

:D

----------------------------------------------------------

Megy a tévé a háttérben, épp a The Voice beharangozója harsog: "Reszkess Magyarország!". Lili, aki látszólag egyáltalán nem figyelt a tévére, azonnal visszhangozza:
- Egy kis banyaország! Egy kis banyaország!

:D

----------------------------------------------------------

- Mama! Te mikor voltál pelenkás?
- Mikor pici voltam.
- És akkor ott volt az apád neked?
- Igen, akkor még ott volt.
- És később már nem volt ott?
- Nem, mikor nagyobb lettem, elköltözött.
- Honnan?
- Hát tőlünk. Én ott voltam pici, ahol most a Nagyi és a Keresztmamiék laknak.
- Győrben?
- Ott bizony.

Két nappal később: 
- De Mami!
- Tessék?
- A Te apád miért öltözött el tőletek?
- Nem öltözött, hanem költözött.
- De miért csinálta?
- Mert máshol akart lakni. Olyankor elköltözik az ember.
- És nem jött vissza?
- Nem.
- Akkor biztos azért nem látod sosem.

Logikus. :)

----------------------------------------------------------

- Jaj Mama! Gyere gyorsan!
- Mi baj van?
- Nincsen baj, csak jönnek hozzám a Józsi bácsiék. Mindig jönnek, minden este. Sokszor itt is alszanak. Mindjárt itt vannak! Segíts süteményt csinálni nekik!
- Rendben, mit süssünk?
- Szerintem pitét.
- Oké. (játékból sütünk veszettül)
- Józsi bácsiékat nagyon szeretem.
- Örülök neki. Én is nagyon szeretem őket.
- Meg az Ildit és a Milánt is. A Pannát is nagyon szeretem, de ő most sajnos nem jön.
- Miért nem?
- Otthon kell maradnia, mert leveleket ír.
- Tényleg? Kinek?
- Nem mondta, csak azt üzente, sok a dolga, nem tud jönni. Nem ér rá. De jaj-jaj, siessünk, mert mindjárt itt vannak Józsi bácsiék. Itt is alszanak ma, egészen biztos, mert sötétben nem találnak haza, mert nem látják a házikójukat, és mire ideérnek, már lemegy a Nap. Mama! Miért megy le a nap?
- Alszik egyet.
- Mi is alszunk?
- Igen.
- Józsi bácsiék is?
- Persze.
- Még jó, hogy nálunk!

Még jó. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése