2012. október 5., péntek

A boldogság forrása

Tegnap Lili sétálni ment a nagymamájával. Mikor megjöttek, rohant hozzám, és ragyogó arccal a kezembe nyomott valami bogyós bokorról származó apró ágacskát, meg egy csipkebogyót (némi ág körítéssel).

Betettem egy kis pohárba a "virágokat" (lásd lenti kép), amitől nagyon boldog volt, egész este nézegette. Ma azt mondja nekem:
- Mama, megnézhetem közelebbről?
- Mit, édes?
- Hát a csipkebogyóékat! Amiket azért hoztam Neked, hogy Te boldog lehessél!

:)))




---------------------------------------------------------------

Este fülpiszkálóval tisztítom a fülét. Nem nagyon akarja hagyni, de mikor látja, hogy mi minden jön ki a füléből, azért mégis engedi. Utána így szól:
- Kiszedted a fülzsíromat, Mama?
- Ki!
- Hát Te!

:D

---------------------------------------------------------------

Bár már sokszor megbeszéltük, hogy nem ugrálunk az ágyon, azért ő mégis nagyon szereti csinálni. Viszont azt is tudja, hogy az ígéreteket be kell tartani, így mostanában nagyon cseles lett. Este mondom neki:
- Miért ugrálsz az ágyon, drágám?
- Mert megígértem Nektek, hogy ugrálok itt kicsit fürdés előtt.

Valószínűleg magában ígérte meg, mert mi nem hallottunk róla, de vág az esze azért. Az ígéret ugye szép szó, és ő bizony megtartja. Ha elhangzott, ha nem. :)

---------------------------------------------------------------

Újabban minden hajnalban arra ébredek, hogy a mellkasomra mászva az arcomba suttogja:
- Mama, idebújhatok?
Én persze igent mondok, de miután odabújt, nem tudok rendesen aludni. Végül én 8 körül felkelek, úgy érzem magam, mintha egész éjjel ütöttek-vertek volna, ő meg bájosan alszik a helyemen délelőtt 10ig. Kérdem tőle tegnap nagy ásítozás közben:
- Édeske! Miért kell minden hajnalban felmásznod hozzám az ágyba?
- Mert Te vagy a legjobb barátom!

Ezek után ugye nem csoda, ha inkább nem alszom? :)

---------------------------------------------------------------

Újabban folyton arról mesél, hogy majd ha ő óvodás lesz, akkor lesz biciklije, és lesz egy kutyája is, aki majd ott szalad aranyosan mellette, amíg ő bringázik. Bicikliről tényleg volt szó, de a kutyát nem ígértük meg, sőt! Épp ezért meglepetten kérdezem tőle:
- Szívem, ki ígért Neked kiskutyát? Ki mondta, hogy lesz kutyád, ha ovis leszel?
- Hát én, Mama! Megígértem nekem.

A gyerek önkiszolgáló. Ez van. :D

2 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon édesek. Én most gyorsan ide irok neked egy kamaszos beszólást. (Ha nem baj??) A nagylányom elég gonosz kamasz...nehezen bírjuk néha ki a másikat, amit fájlalok...na de egyszer csak megjön az esze.:-)))

    Szóval mondtam neki vagy két napja, hogy " A húgod, mire kiskamasz lesz, addigra te már Biztosan "megrendesedsz". Szeretném akkor majd rád bízni a húgod nevelését" Mire a kiskamaszom, annyit válaszolt: "Majd agyonverem."....hát lehet nekem is ezt kellene tenni vele???:-))))))

    Legyen szép napotok.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk a kisebbik nagylány mondta mindig, hogy ha olyan lesz kamasznak, mint a nővére, lőjük le. Még szerencse, hogy nem hallgattunk rá, mert sokkal elviselhetetlenebb kamasz lett belőle... Szerencsére már mindkettő túl van a kamaszkoron, de nem volt egyszerű az a néhány év. És ugye még Liliből is lesz egyszer kamasz... amilyen gyorsan mennek az évek, nem is nagyon sokára. :)

      Törlés