2012. október 15., hétfő

Fürdőmaci

Hiába ért véget a nyár, nálunk akkor is fürdőruha szezon van még.
Lili képzeletben felöltöztette a plüssöket fürdőruhába, majd együtt beleültek az úszógumiba. Vigyorogva mondja nekem:
- Látod, Mami, milyen jót pancsolunk itt a medencében? Mindenki felvette a fürdőmaciját!
- Fürdőnaci, édes, nem maci!
- De a fürdőmacit vettük fel! Csak így jó pancsolni!

:)

-------------------------------------------------------

Imád a mérőszalaggal játszani, folyton lenyúlja, én meg kereshetem az egész házban, mikor szükségem van rá. Az előbb használtam éppen (most a gyerekkonyha sütőjében találtam meg), és letettem az asztalomra. Hiba volt. Egy perc múlva már Lili méregette magát:
- Egy centi vagyok. Egy, kilenc.
- Már megint nálad van a centim, te gyerek?!
- Igen. - közli vigyorogva. - Én már megint elloptam.

:D

-------------------------------------------------------

Újabban pónilovakat és vízilovakat etet a nappaliban, egészen pontosan az egész kompánia a lépcső aljában lakik, oda visz nekik ennivalót, amit gondosan megsüt előtte a kis konyhájában. Egyik nap a macskáját is ott etette, de aztán szegény cica mégis hoppon maradt:
- Neked ez a csoki nem való, Cicuka, majd én megeszem egyedül!

:D

-------------------------------------------------------

- Mama, én már egyedül is meg tudom enni a csokipudingot! - mondja ő, én meg hagyom. Íme az eredmény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése