2013. január 25., péntek

Szívesség

Van nekem egy post-it tömböm, ami szív alakú. Gyermekem előszeretettel fosztogatja, majd összefirkálás, pardon: "megírás" után osztogatja is őket.
Nem tudom, hogyan csinálja, de bárhová teszem, mindig megtalálja, és folyamatosan csórja őket tovább. Tegnap odaáll az apja elé:
- Papa! Kérhetsz tőlem egy szívességet! - mondja vidoran, majd az apja kezébe nyom egy rózsaszín szív-lapocskát.

Kér valaki még egy szívességet? Van bőven itthon! :)

--------------------------------------------------------

Lili megjelenik vagy harminc darab színes ceruzával:
- Nézd, Mama, mennyi színes virágszirmot találtam! Csináljunk belőle szélforgót!
- Örömmel csinálnék, babám, de én ebből nem nagyon tudok szélforgót csinálni...
- Dehogynem, Mama! Fabrikálni kell! Tudod! A százlábúnak! Aki most Apa lesz.

Hogy milyen lehetetlenek a felnőttek! Még azt sem tudják, hogy az ilyesmit fabrikálni kell, nem csinálni! :D

--------------------------------------------------------

- Nyuszika, ha nem eszed azt az almát, elveszem! - fenyegetem meg.
- Mindjárt eszem, csak még előbb ezt meg akarom nézni. Addig vigyázzál rá, Mama, nehogy véletlenül elvegyed!

:D

--------------------------------------------------------

Újabban Lili mindenre használja az egyáltalán szót. Ha aludni kell, ő egyáltalán nem álmos. Ha enni kell, ő egyáltalán nem éhes. Ha pihenni kéne, egyáltalán nem fáradt. De ma olyasmit mondott, amin még az én szemem is elkerekedett:
- Mama, ez a kakaós csiga egyáltalán nagyon finom!

:D
--------------------------------------------------------

Ha kakaós csigát eszik, mindig megkérdezi:
- De Mama! Vannak olyan emberek, akik az igazi csigát is megeszik?
- Igen, drágám, főleg a franciák. Csigaevőknek is hívják őket emiatt.
- Pfúúúj, de miért eszik meg?
- Szerintük finom.
- És szerinted?
- Szerintem a kakaós csiga finom.
- Szerintem is. Ígérd meg, hogy sosem eszel csigát, Mama! És a Papa sem! És főleg én nem!

:D

--------------------------------------------------------

- Most ezt miért csináltad, édes? - kérdem, mikor a kád üres felét locsolja.
- Hogy tudhassanak a kacsák inni!

:)

--------------------------------------------------------

Amíg én zuhanyozom, addig ő a szaunában bohóckodik. Kedvenc játéka, hogy kopog nekem bentről kifelé az üvegen.
- Gondold azt, Mama, hogy egy harkály kopog!
- Jaj, ki kopoghat vajon? Biztosan egy harkály! - tettetem a hülyét és vakot, mert ugye az üvegen keresztül jól látom, hogy ő vigyorog az üvegen túl.
- Dehogy, Mami, dehogy! Hát csak én vagyok az! A Lili!!

Mutatom a harkályomat:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése