2013. január 20., vasárnap

Azt hallottam

Nagyon komoly arccal jön hozzám, látom rajta, hogy fontos felfedezést tett. És tényleg:

- Mama, tudtad, hogy ha megrágjuk, akkor is ragad?
- Micsoda?
- Hát ha megrágjuk! Utána is ragad!
- De mit rágunk meg?
- A matricát.
- Jézusom! Megrágtad a matricát? - kérdezem elképedve, úgyhogy rögtön érzi, hogy ezt nem kellett volna. Mindjárt kapcsol is:
- Hát... azt hallottam. Hogy akkor is ragad...

:D

--------------------------------------------------------------

Vettünk neki egy cuki kis ruhát. Itthon felpróbálom rá, neki is tetszik szerencsére. Mondom neki, hogy oké, akkor ez jó lesz, most vegyük le!
- De miért vegyük le?
- Mert kimosom.
- De... Mama... - mondja elgondolkodva - ezt a ruhát KOSZOSAN vettük??

:))

--------------------------------------------------------------

- Mama, az Eszti a testvérem?
- Igen.
- Ezt én nagyon szeretem benne!

:))

--------------------------------------------------------------

- Gyere, édesem, készen van az ebéd!
- De én nem vagyok éhes!
- Nem baj, akkor is jó volna, ha ennél belőle, mert ma még egy falatot sem ettél.
- De ez nem tesz jót nekem!
- Hanem mi tesz jót Neked?
- Például egy kis Kinder csokira gondoltam. A nagyobbikra, tudod!

Tiszta anyja... :)

--------------------------------------------------------------

Mostanában Bibi és Tina van műsoron (és a három ló a meséből: Sabrina, Amadeus, Maharadzsa), ezért aztán Lili is folyton lovagol és varázsol, mint Bibi. Bevásárolni voltunk a Tesco-ban, egyszer csak látom, hogy a lányom a bevásárlókocsit húzza a láncnál fogva:
- Gyere, Maharadzsa, jó kis lovacskám!
Hazafelé még beugrottunk Aldiba is, ott már Sabrina volt a bevásárlókocsi, aztán Félix (ő egy kiscsikó), de végül inkább Amadeus lett. Ettől kezdve Amadeust húzta maga után, néha megpaskolta:
- Jól van, ügyes voltál, Amadeus! Drága kis lovacskám! Jól van!
Később közölte, hogy rá akar ülni a lovára, ami annyit tett, hogy beültettem a bevásárlókocsiba. Ettől kezdve én hajtottam a "lovat", de ő navigált:
- Erre lovacskám, erre! Gyerünk! Gyííí! Ez az, Amadeus! Hóóóóó! Jól van, lovacskám!

Nem is néztek ránk furcsán, ahogy kurjongatva lovagoltunk körbe az Aldiban... :D

--------------------------------------------------------------

Itt pedig a Télapó rénszarvasait hajtja nagy szakértelemmel. (Azt azért meg kell jegyeznem, hogy ilyen elképesztően koszos madzagot, mint amit ott szorongatott, még nem láttam. Nagy hasznát vettem a kézfertőtlenítőnek...)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése