2012. július 28., szombat

Testvér, nem testvér

Újabban (azt hiszem, az AnnaPeti könyv hatására) nagyon érdekli a testvér témakör Lilit. Ha nagyon kedveset akar nekem mondani, azt mondja: "Te vagy az én testvérem!". De az is sokszor előfordul, hogy a plüssmacska és a plüssbéka a testvére, név szerint Lány és Fiú (a rózsaszín macska Lány, a zöld béka Fiú).

Vendégségbe menet szorongatja a kezében a békát.
- Hozhatom a békámat?
- Nem bánom, hozhatod.
- Ő az én testvérem! Az egyik. A másik fent van a szobában.
- És melyik a másik testvéred?
- Amelyik fent van.
- Szívem, fent körülbelül harmincöt plüss van. Hogy néz ki az, amelyik a testvéred?
- Hát nem néz ki pontosan, csak Gabinak hívják odafent hirtelen, mintha előtűnne egyszer csak.

Az én készülékemben van a hiba, hogy nem tudom, kiről lehet szó? :D

----------------------------------------------------------

Nagyon rendes és udvarias gyerek, többen megjegyezték már, hogy milyen kis tündér, hogy mindenre engedélyt kér. Ez az imént történt:
- Hozzam a cumit és kendőt? - kérdezi tőlem.
- Ne!
- Jó, akkor hozom.

:D

----------------------------------------------------------

Pakolom ki a szárítógépből a ruhákat. Nem vártam meg, hogy kihűljön a ruha, forrón szedegetem kifelé őket és hajtogatom is össze őket. Én így vasalok. :D Lili természetesen segíteni akar:
- Segíthetek Neked?
- Igen, légy szíves vidd a zoknikat a kanapéra!
- Viszem! - mondja, és felnyalábolja a zoknikat. - Hű, Mama! Ez még meleg! Te főzted?

Mert ugye ha az ebéd is azért meleg, mert én főztem, nyilván a ruhával is így lehet. :D
 ----------------------------------------------------------

Vendégségben:
- Mama, kérek szépen fűszálat!
- Micsodát?
- Fűszálat!
- Miért kell Neked fűszál?
- Mert azon keresztül jön a víz!
- Az szívószál, drágám!
- Jó lesz az is.

:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése