2012. június 13., szerda

Homokozódás

Mondom a gyermeknek, hogy vegye fel a papucsát, mert megyünk fel az emeletre. Mire ő:
- Miért?
- Mert papucsban kell felmenni ahhoz, hogy ne fázzon a lábad!
- Nem! Én most pucérral megyek fel!
--------------------------------------------------------------------

Dajkálgatja a Micimackóját, eteti, simogatja, aztán azt mondja:
- Na egyél  még egy falatot, te kis mackó! Olyan alaposan dundi vagy!

(Azt hiszem, ezt a Dzsungellakókból szedte, ahol a vízilovat azzal vigasztalják a barátai, hogy olyan "aranyosan dundi". Micimackó meg alaposan... :))

--------------------------------------------------------------------

- Jajmama! Jajmama! - kiabál, és rohan felém.
- Mi a baj?
- Valami történt!
- És mi történt?
- Eszembe jutott egy kutya. Megijedtem tőle.

:D

--------------------------------------------------------------------

Még tavaly épített a Papa és építész nagylánya egy klassz játszóteret Lilinek az udvaron, homokozóval. Meg is beszélte a "kedvenc" építési vállalkozómmal, hogy hozzon bele homokot, de ahogy azt tőle már megszokhattuk, egy év is kevés volt annak a nyomorult 1/3 köbméter homoknak, hogy eljusson hozzánk. [OFF: Ezúton jelezném a vállalkozó kedves feleségének, hogy ha még mindig nincs jobb dolga, mint a blogomat vizslatni, hogy hátha írok a férjéről, akkor itt a nagy pillanat: írtam. És megint rosszat. Őszintén mondom, én örülnék a legjobban, ha egyszer jót írhatnék. ON]

Szóval eluntuk a várakozást, mert igazán szívszorító látvány volt Lili az üres homokozójában, ahogy a semmit lapátolta vödörbe... Szóltunk egy fuvarosnak, aki érdekes módon másnap már hozta is a homokot, úgyhogy azóta itthon is van homokozó. Sajnos kerültek bele kis kavicsok is, de nem gond, amíg a gyerek épít, én ülök mellette, és szitálok. Nyár végére szerintem végzek. :D

- Gyere, Mama! Homokozódj velem!
- Homokozz, drágám, nem homokozódj!
- Igen?
- Igen.
- Nem is tudtam. Akkor mehetünk homokozódni?
- Homokozni, igen.
- Jó. Én lapátolok, Te meg szitálj!
- Rendben.
- Mama!
- Tessék?
- Szerintem nagyon ügyesen szitálsz. Ugye jó együtt homokozódni?

Naná. Még ha képtelen is vagyok neki megtanítani a homokozás szót. :)



2 megjegyzés:

  1. Egy-szuszra vagy tíz oldalt olvastam, jó kis hasizom gyakorlat, annyira röhögtem, szerintem az utcára is kihallatszott :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nemcsak én szórakozom ezeken. :D Tesóm jön jövő héten hozzánk nyaralni, és tegnap már előre azon röhögtünk, hogy mennyit fogunk jövő héten viháncolni Lilivel. :D

      Törlés