2013. szeptember 28., szombat

Nőtélapó

Van köztünk egy játék Lilivel.

Amikor hazaérünk, és nyitom az ajtót, ő beáll az ajtóba, széttárja a karját, és csak akkor mehetek be, ha adok puszit. Beenged, megfordulok, én is széttárom a karom, és csak akkor jöhet be, ha ad puszit. Ezt minden nap el szoktuk játszani, de tegnap máshol járt az eszem, és léptem volna be az ajtó nyitása után, mire a lányom felhördült:
- Csak nem képzeled, hogy bemehetsz puszi nélkül!?!!?!

:D

--------------------------------------------------------

- Milyen volt az ovi, drágám?
- Szuper, nagyon jót játszottam!
- Megint Lucával, vagy most valaki mással?
- Lucával fogócskáztunk, aztán játszottam egy kislánnyal, akinek nem derült ki a neve.
- Fiúkkal is játszottál?
- Nem! Főleg a Danival nem! Sosem fogad szót az óvó néninek, és különben is, szerintem a Dani olyan kis mafla gyerek.

Szerintem inkább kicsit agresszív, de ezt a szót szerintem nem ismeri Lili, ezért tévedett. :D

--------------------------------------------------------

A boltban nadrágokat válogattam neki, ő meg játszott. Közben beszélgetésbe elegyedtünk az eladónővel, közös ismerősök, közös tapasztalatok... Egyszer csak Lili odajön hozzám, és azt mondja:
- Mama, én úgy gondolom, hogy most már igazán ideje lenne haza indulnunk!

Ha én nem is tudok lakatot tenni a beszélőkémre, a gyerek szívesen kisegít! :D

--------------------------------------------------------

3D moziban voltunk hétvégén.
- Hogy tetszett a mozizás, édeske? - kérdezzük tőle utána.
- Nagyon tetszett! Ilyet máskor is csináljunk! És főleg ne felejtsünk el pattogatott kukoricát venni hozzá!

Szerintem a filmben a kukorica volt neki a legizgalmasabb. :D

--------------------------------------------------------

Este, lefekvés után egyszer csak felbukkan Lili a dolgozószoba ajtajában.
- Te mit csinálsz itt, angyalom? Aludnod kellene már!
- Alszom mindjárt, csak előbb egy... illetve két dolgot tegyél meg nekem, Anya!
- És mi lenne az a kettő?
- Az első, hogy betakarsz. A második meg az, hogy hozzám bújsz, mint a nyulak!

Megtettem. :)

--------------------------------------------------------

Csokis muffint sütöttem, de nem szóltam Lilinek róla. Ahogy megérezte az illatokat, kirontott a konyhába. Körülnézett csípőre tett kézzel, és mikor felfedezte a süteményt a konyhapulton, felvont szemöldökkel azt kiáltotta:
- Buli van, és nekem nem szólnak??!

:D

--------------------------------------------------------

Apa pálcikákból különféle alakzatokat rak ki, Lili fél szemmel rápislant, és mondja:
- Ez olyan, mint egy háztető, és három szöge van, úgyhogy háromszög. Annak négy szöge van, az négyzet. Annak hosszabb a két oldala, az téglalap...
Apa gondolta, kicsit nehezít a pályán, és egy rombuszt rakott ki neki. Lili szinte gondolkodás nélkül rávágta:
- Ez pontosan olyan, mint egy rombusz, úgyhogy ez egy papírsárkány forma.

:)))

--------------------------------------------------------

Reggel odahajolok fölé, puszilgatom, hogy keljen fel. Rám néz, és elkezd vihogni:
- Mami, ahogy előre jön a hajad, olyan, mintha szakállad lenne!
- Tényleg? Te jó ég, akkor én vagyok a szakállas nő?
- A Mami úgy néz ki, mint egy nőtélapó! Te vagy a Télapóanyó!

Hát ilyen nagy karriert futottam be. Télanyó lettem. Biztos ezért lett ilyen a gyerek is... :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése