2013. szeptember 14., szombat

Céklalap

Papával ma délelőtt a különböző formákat tanulták, rajzoltak négyzetet, kört, háromszöget, rombuszt, téglalapot, mindenféle alakzatot.
Aztán elunta Lili a mókát, és inkább festegetni kezdett. Először egy sünis kifestőt készített el, aztán egy zöldségeset adtam neki. Ahogy átbeszéltük, hogy melyik zöldség milyen színű, az egyiknél elakadtam, mert nem voltam benne biztos, hogy az mi akar lenni.
- Papa, szerinted ez milyen zöldség? - kérdezem, és mutatom a lapot.
- Talán retek. Vagy cékla, igen, inkább cékla.
- Akkor legyen cékla. - egyezek bele, mire Lili azt mondja:
- Mama, szerintem azért mondta a Papa, hogy ez egy cékla, mert ez a lap egy céklalap.

:D

--------------------------------------------------------------------

Leparkolok az ovinál, megyünk befelé, Lili megkérdezi:
- Mama, mi történt azokkal az elromlott ágakkal?
- Miféle elromlott ágakkal, édes?
- Hát azokkal! - mutat a szomorú fűzre.
- Azok nem romlottak el, édeske, csak a szomorú fűz így néz ki. Lefelé lógnak az ágai.
- Tényleg? Hát elég rosszul teszik!

:)

--------------------------------------------------------------------

Nagyi meg én sétálva indulunk a gyógyszertárba, Lili biciklivel jön. Hol engem üt el majdnem, hol a Nagyit, és már nem álljuk meg szó nélkül:
- Ne gyere nekem, drágám! - mondja a Nagyi.
- Jól van, nem ütlek el! - válaszol nagylelkűen Lili.
- Köszönöm! - neveti el magát Nagyi.
- Jaj, Nagyi! Te úgy tudod mondani, hogy köszönöm, mintha azt mondanád, hogy pusztulj ki!
Nagyival kitör belőlünk a nevetés, mire vidoran hozzáteszi:
- Ezt a majmos Jégkorszakból tanultam!

Tanulékony gyerek, nem vitás. :D

--------------------------------------------------------------------

A kipusztulósdi egyébként érdekelheti, mert ma is megkaptam. A Grincs című mesét nézte, és kérte, hogy nézzem meg én is.
- Nem érek rá, angyalom, ne haragudj!
- De meg kell nézned velem!
- Már sokszor megnéztem veled, most nem érek rá, sajnálom!
- De meg kell nézned a Grincset, különben kipusztul a világ!

Min múlnak dolgok, mi? :D

--------------------------------------------------------------------

A csokifagyit még mindig tölcsérből szereti a legjobban, viszont még mindig rohadtul nem megy a tiszta fagyizás. Pedig tényleg sokat gyakorolja:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése