2013. szeptember 9., hétfő

Különkiadás az óvodából

Sokan jósolták, hogy sírni fogok ma, azt is, hogy Lili is sírni fog. Nos, egyikünk sem sírt, helyettünk az ég zokogott, vagyis úgy szakadt az eső, mintha muszáj lenne neki.

Így néz ki egy óvodás első reggel, szakadó esőben az ovi ajtajában:

Nagyon jól éreztük magunkat, Lili az első negyedórában még mellettem volt, aztán ment a maga útján, főzött, babaházzal játszott, hintalovazott... Sőt, a hintalovon ülve telefonált is. Először Nagyit hívta, sajnos ennek a beszélgetésnek az elejét nem tudtam felvenni, mert akkor kapkodtam a mobilomért. Arról mesélt, hogy az oviban van, és van sok gyerek, és nagyon jól érzi magát. Aztán spontán vihorászás következett, ekkor tudtam bekapcsolódni a videózással. Mint utóbb megtudtam, Nagyi valami nagyon vicceset mondott, mire Lili még egy "basszust" is elkacagott.

Ezután felhívta Marimamát is, neki így mesélt az oviról:

Ma 10-től 11-ig lehettünk ott, de a gyereket konkrétan alig tudtam rávenni, hogy hazamenjünk. Maradni szeretett volna még. Nagy nehezen sikerült azzal megnyugtatni, hogy holnap újra jöhet, aztán utána is minden nap. Kíváncsi vagyok, meddig tart ez a nagy lelkesedés... :D

2 megjegyzés:

  1. Drága Ágnes, de örülök, hogy hirtelen megláttam a bejegyzésedet a blogban....eddig ugyanis nem tudtalak olvasni. Jól van: Most már megnyugodtam, hogy nem én lettem letiltva.:-)

    Csodás ovis napokat kivánok nektek. Az én középsökém is imád menni. Kiváncsi leszek a kicsire, hogy majdan majd, hogyan reagálja le....mert most simán ott maradna Boglárkával:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért tiltanálak le pont Téged?? Ne viccelj már! :)

      Köszönjük, ma is jó napunk volt. Ma még nem akartam ott hagyni, de igazság szerint tök jól elvolt nélkülem. Holnap az előtérben ülök, hogy ott is legyek, meg ne is, aztán megpróbálok eljönni. Na, arra kíváncsi leszek! :D Remélem, olyan jól veszi majd ezt a kanyart, mint a Te lányod, és ő is inkább imádni fogja! :)

      Törlés