2013. október 3., csütörtök

A pufók ufók

Karácsony Artúrt nézzük (kilencvenkettedszerre).
A film vége felé az emberek azt hiszik a Télapó szánjáról, hogy ufó. Az országok vezetői videokonferencián szörnyülködnek, hogy épp karácsony este támadták meg a Földet az ufók, mire Lili:
- De Mama! Miért mondják rájuk, hogy "pufók"?
- Nem pufók, édes, hanem ufók! Földönkívüliek.
- És a földönkívüliek is pufókok?

Szóval karácsony táján vigyázzatok, hátha jönnek a pufók ufók! :)

----------------------------------------------------

Egyik délben mentem Liliért az oviba. Egy hárfaművész játszott nekik a tornateremben, ezért kicsit várnom kellett. Mikor jöttek vissza, az egyik csoporttársa, Maria úgy üvöltött, mint akit nyúznak. Vagdalta magát a hisztitől. Pedig Maria általában nagyon nyugodt, jókedvű kislány.
- Te is így hisztizel reggelente, mikor elmegyek? - kérdezem Lilitől.
- Nem, én soha! Én teljesen másként hisztizek!

:D Megnyugtató. Egyébként kiderült, hogy Maria azért fordult ki ennyire magából, mert az anyukája hazament Líbiába 10 napra, és ebből már 7 eltelt, a gyerek meg kiborult. Érthető módon.

----------------------------------------------------

Reggel az apja kiborulva hív, hogy a gyereket úgy kellett lefejteni róla az oviban, és hogy sírt, és jaj, milyen szörnyű, hogy most szegény Lili sírva maradt ott az oviban. Délben megyek a gyerekért, aki nevetve szalad elém.
- Na, milyen volt az ovi ma, drágám? - kérdezem.
- Szuper volt, Mamikám, szuper! Nagyon jól éreztem magam! Én nagyon szeretek oviban lenni.

Na ezen tessék eligazodni! :)

----------------------------------------------------


- Mama, írunk a Télapónak levelet?
- Írhatunk. Bár mifelénk a Télapó inkább csokit szokott csak hozni.
- Akkor a Jézuska jár erre karácsonykor?
- Igen, inkább ő.
- Akkor neki írjunk! Már tudom is, mit kérek! Oroszlánkirályos könyvet! Szerinted hoz nekem?
- Ha jó leszel, szerintem hoz.
- Jó leszek, jó leszek! Nézd! Figyeled, milyen jó vagyok most is? Pont ilyen jó leszek mindig, rendben?
- Rendben! - mondom, és összepuszilom.
- És a Télapó hoz nekem csokit?
- Te mit gondolsz?
- Hoz. Biztosan. Egyszerűen látnia kell, hogy jó vagyok! Azt mondtad, figyel!
- Igen, és azt is figyelni, ki megy sírva oviba...
- Én nem! Én soha többé nem! Nem fogok sírni, Mama, megígérem!

Úgy legyen! :)

----------------------------------------------------


- Nézd,  lerajzoltam a családot! Az ott a Keresztmami! Ez a Nagyi, ez a Papa, ez Te... - és sorolja a szereplőket.
- Melyik a Keresztmami? Nem láttam, hová mutattál.
- Ez itt, nézd! Mert nekem két mamám van, tudod. Te vagy az egyik, Keresztmami meg a másik!

A gyerek, akinek két anyja van. Ilyen csak szappanoperákban szokott lenni. :D A rajzot azért megmutatom, én vagyok a nagyfejű... :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése