2013. október 27., vasárnap

Magát adja

Hófehérke most nagyon megy nálunk, szinte nincs nap, hogy ne néznénk meg. ("Nagyon" élvezem...)

Egyik nap azt mondja Lili:
- Mama, szerintem Te tartozol a Hófehérkéhez!
- Mennyiben?
- Neked is fekete a hajad, mint neki!
- Viszont nem olyan fehér a bőröm, mint a hó.
- Hát... ha jobban megnézed, rá is csak mondják ezt, de egyáltalán nem fehér. Inkább olyan rózsaszínes, vagy milyen.

És tényleg. :D

----------------------------------------------------------

Megyünk autóval valahová, Lili miatt természetesen szól a rádió, mert ő mindig zenét szeretne hallgatni a kocsiban. Egyszer aztán elunja a választékot, és előre szól:
- Apa! De mikor jön már az én kedvenc számom, a "Magam adom"?

Nem tudom, hány kiscsoportos óvodás van, akinek Quimby a kedvence, de én rajta kívül nem ismerek másikat. :D



----------------------------------------------------------

Fürdésnél:
- De Mamaaaa! Ez túl forró! Tegyél hozzá hideget is!
- Tettem. Ez nem forró, hanem meleg, pont fürdésre való.
- De nekem hidegebb kell!
- Most, hogy megfáztál, más se hiányozna, mint egy kis hideg vízben való pancsolás! Szó sem lehet róla!
- És... és.... és ha már nem leszek megfázott?

Akkor se. :)

----------------------------------------------------------

Mostanában sosem fogyunk ki a kérdésekből...
- De a Shrek miért pont itt keresi a Fionát? - hangzik fel mese közben a százezredik kérdés.
- Miért, szerinted hol kéne keresni Fionát, ha nem Fiona várában? Talán Hófehérkénél?
- Neeeem! - mondja nevetve. - Szerintem inkább Hamupipőkénél kéne, mert lehet, hogy Fiona átment hozzá uzsonnára.

:D

----------------------------------------------------------

Délután hancúrozunk a gyerekszobában. Leteper az ágyra, összevissza puszil, és diadalmasan kijelenti:
- A mesetörvények értelmében mostantól imádlak!

:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése