2012. december 7., péntek

Télapó itt volt

Szerda este Lili nagyon nyafogós kedvében volt. Mindenen sírdogált, de csak olyan műsírással, könnyek nélkül.

Egy szánkót kért a Mikulástól, ami nekem kapóra jött, mert szegény gyereket folyton sakkban tudtam tartani a szokásos szülői zsarolással: ha nem csinálsz ezt vagy azt, lehet, hogy nem hoz a Mikulás szánkót. Persze azért nem vagyok nagyon dög, csak olyankor hozakodtam elő ezzel, ha tényleg fontos dolog volt, mondjuk meg kellett ennie a vacsorát, vagy hasonlók.

Este a fürdés után már fáradt volt és nyűgös. Nem volt semmi konkrét baja, de azért nyafogott.
- Micsoda kis nyafka macska vagy! - mondom neki. - Szerinted a Mikulás hoz a nyafka macskáknak ajándékot?
- Én nem vagyok nyafka macska! - mondja nyafogva.
- Neeeem?
- Nem! Én pityergős macska vagyok. Akinek sajnos nincs szánkója.

:))

-----------------------------------------------------------------

Reggelre megjött a Miki, mind az öt felakasztott harisnya megtelt ajándékkal. Persze legjobban a középső, Lili Anna feliratú harisnya roskadozott. Kihalásztuk belőle a csokikat, nagy örömmel konstatáltuk, hogy még egy kis Villám McQueen is volt benne. Lili üldögél az ajándékok mellett, aztán lebiggyesztett szájjal, a sírás határán keseregve azt mondja:
- De Mama! Én egy szánkót szerettem volna a Mikulástól!
- Kicsim, a szánkó nem fér bele a harisnyába!
- Tudom, de én akkor is azt kértem a Mikulástól!
- Ha azt kérted, talán meg is kaptad, csak nem fért ide! Gyere, nézzünk körül a lakásban, hátha máshová tette!
- De hová? - kérdezi, és már nyújtja is a kezét, hogy vegyem fel, mert nincs nála papucs.
- Szerinted hol jöhetett be?
- Lehetett neki kulcsa? - kérdez vissza.
- Előfordulhat. Egy Mikulásnál sosem lehet tudni.
- Akkor nézzük meg az ajtónál! - adja ki a parancsot.

Volt nagy boldogság, mikor kimentünk az előszobába, és az ajtó mellett megtaláltuk a szánkót! Bár a szánkón nem volt madzag, így nem lehet még húzni, de Papa kilátásba helyezte, hogy hamar vesz egyet, ne hiányozzon róla az sem.
- És húzol majd a szánkóval engem, Papa?
- Persze, drágám.
- Na menjél, vegyél szépen madzagot hozzá!

Máskor inkább azért sír, hogy ne menjen el az apja itthonról, most meg szinte elzavarta. Mert elmehet a Papa, ha értelmes céljai vannak, na de hogy dolgozni menjen, az ugye baromság! :))

-----------------------------------------------------------------

Tegnap a Mikulás (és a piros vonat) Nagyit is elhozta nekünk. Gyakorlatilag nonstop játék volt tegnap, Lili még a délutáni alvást is elintézte negyed órában, nem akarta erre vesztegetni az időt, mikor végre a Nagyival is lehet. Cipelte anyukámat hol fel az emeletre, hol le, főzött neki, autóztak egy csomót, nagyon jól mulattak. Lili a játékok között megtalálta a napszemüveg zsákját, aminek a madzagján volt egy csomó. Odanyújtotta anyukámnak:
- Nagyi! Kigubancolnád ezt nekem?

:))))

-----------------------------------------------------------------

Este nagyon álmos volt már így, hogy a délutáni alvás gyakorlatilag kimaradt. Gondoltam, most biztos nem akar nélkülem aludni, ilyenkor legszívesebben velem alszik el. De meglepett:
- Menjél csak, Mama, a dolgozószobába, a Nagyi meg itt marad velem.
- Biztos?
- Persze. Jó éjszakát, Mami!
Elbúcsúztunk, aztán úgy 15-20 perc után jön anyukám:
- Lili azt mondta, hogy igazán nagyon szeret engem, de inkább hívjam a Mamit, mert úgy könnyebben el tudna aludni.

:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése