2012. december 19., szerda

Alszik

Új fogalom született nálunk: Alszik, mint a Lili. Most is éppen alszik, pedig mindjárt 9 óra. Nem zavarta, hogy csörgött reggel az apjának az óra, meg se rezzent a fürdőszobából érkező készülődés-zajokra, aztán a gardróbból jövő öltözés-zajokra, sem arra, hogy elment az apja. Aztán ugye velem újra elölről az egész, de ő csak aludt.
Odabújtam, simogattam, puszilgattam, kérleltem, hogy ébredjen, mert sok dolgunk van ma (na jó, nekem van sok dolgom, de szegény hozzám van ugye kötve, jönnie kell velem. Semmi válasz. Felhúztam a redőnyt, újra kezdtem a simit és puszit, meg a könyörgést, de semmi. Ő alszik, mert ő aludni akar. Én meg nyugodtan állhatok a fejem tetejére is, ő alszik. Mint a bunda. Vagyis mint a Lili. :)

--------------------------------------------------------------

Tegnap azt játszották a Papával, hogy Lili felmászott a fotelban ülő apja vállára két lábbal, Papa fogta a kezét, aztán onnan a magasból hátradőlt az apja ölébe. Nekem a szívem is megáll néha a játékaiktól, de pontosan ezért van apjuk is a gyerekeknek, mert valakinek ilyennek is kell lenni: totális biztonságot adónak, és nagyon merésznek. Persze ezt a mutatványt nem egyszer csinálják meg, hanem vagy tízszer, amíg Papa be nem mondja az unalmast. Tegnap épp másodszor mászott fel a Papa vállára a lányom, mikor boldogan körülnézett a "magasból", és felkiáltott:
- Huhúú, innen látom az egész világot!

:))

--------------------------------------------------------------

Monológ:
- És amikor itt volt nálam a Nagyi, azt én nagyon szerettem! Mert nagyon sokat játszott velem, autóztunk, meg főztünk, meg sokat beszélgettünk. Nagyon szeretem a Nagyit. Csak az a baj, hogy mindig hazamegy.

Ejnye, Nagyi! :))

--------------------------------------------------------------

- De Mama! Mikor lesz már tökéletes karácsonyunk?
- Jövő héten. Nézd csak, ezek a napok elmúltak már, most már csak ennyit kell aludni, és jön a Jézuska. - mutatom a naptárban.
- Jaj, de jó! És hoz karácsonyfát is?
- Persze.
- Hurrááá! Meg ajándékot is?
- Igen.
- És jön a Keresztmami, meg a Nagyi, meg a Boti is?
- Jönnek bizony.
- Akkor ez tényleg tökéletes karácsony lesz!

Én meg ne bőgjem el magam a meghatottságtól... :)

--------------------------------------------------------------

- Mama, én vagyok a Bonbon királylány.
- Az klassz. Szerintem Te tényleg az vagy.
- Te meg legyél a Diótörő, jó?
- A Diótörő fiú, én inkább nem lennék az.
- Na jó, majd megmondom a Papának, hogy legyen ő. És ha nagy leszek, balettozhatok, Mama?
- Persze, drágám, ha szeretnél!
- Köszönöm, Mama! Köszönöm! - omlik a karjaimba hálásan, mintha valami hatalmas ajándékot adtam volna. Néha nem nehéz őt boldoggá tenni. :)

--------------------------------------------------------------

- És akkor jött egy kőóriás, Mama!
- És mit csinált?
- Eltaposta az almákat. És volt puncija.
- ???
- Igen, láttam. - mondja kuncogva. - Majd megmutatom Neked is. Nagyon fogsz csodálkozni!

:D

--------------------------------------------------------------

- Mama, ha karácsony lesz, akkor majd odaszaladok a Papához, és adok neki puszit, és azt mondom, hogy "Boldog karácsonyt, Papa!", aztán hozzád is odaszaladok, és adok puszit, és neked is azt mondom, hogy "Boldog karácsonyt, Mama!", aztán mind nagyon boldogok leszünk. Annyira, hogy még a Jézuska is megjön!

:)

--------------------------------------------------------------

NAGYON BOLDOG ÜNNEPEKET ÉS VIDÁM HÉTKÖZNAPOKAT KÍVÁNUNK MINDEN KEDVES LILIBLOG OLVASÓNAK! :)

3 megjegyzés:

  1. Továbbra is egy tündérkirálylány ez a Lili gyerek. Imádom olvasni a sztorijait. Jövőre is várlak, Lili! :)
    Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hacsak egy kis világvége közbe nem jön, mi itt leszünk! :))) Puszi Nektek! <3

      Törlés
  2. Ma este biztos vigyorogva alszom el! Én, mint időszakos Lili-olvasó, ritkán és nagy dózisban fogyasztom az aranyköpéseket. De nagyon élvezem. Majdnem felröhögtem a családot, élmény lehet Lilivel együtt élni :) Várom a további sztorikat, és nagyon köszönöm az eddigieket. Boldog Újévet Nektek :)

    VálaszTörlés