2013. május 24., péntek

Sátras ünnep

Tegnap Lili tüsszentett egymás után négyet. Ez őt is meglepte, mert hármasával szokott jönni a hapci. Felcsattant ezen a furcsaságon:
- Hogy nekem is épp ma kellett megfázni!

Nem pontosan tudom, milyen fontos dolga volt éppen tegnap, mindenesetre elég mókásan hangzott. :)

-----------------------------------------------------------------
Ági barátnőmnél voltunk megnézni a legkisebb gyermekét. Amíg ott voltunk, a 8 hetes kisfiú bekakilt, és meg is kellett már szoptatni, így az édesanyja vele foglalkozott. Mindeközben a 14 hónapos bátyuskája is ezt az időpontot érezte legmegfelelőbbnek ahhoz, hogy jól összecsinálja magát, de úgy ruhacserés szinten. Őt én tettem tisztába, mert az anyukája nem ért rá. A szinkronpelenkázásnál Lili nem győzött csodálkozni, hogy bizony, mindkét fiúnak van kukija.
- Anya! Ide nézz, neki is van kukija!
- Igen, drágám, mert kisfiú.
- Igen, a Papának is van kukija, de sokkal nagyobb.

Hála a jó Istennek! :D :D :D

-----------------------------------------------------------------

Lilit lefektettem ebéd után aludni, mondtam, hogy nem tudok mellé feküdni, mert még hajat kell mosnom, meg sütnöm-főznöm odalent. Belenyugodott. Megmostam a hajam, és szárítás előtt még megnéztem a gépemet, van-e levelem. Volt. Elkezdtem rá válaszolni, mire a gyerekszobából méltatlankodva megszólal a gyerekem:
- Anya! Hallom, hogy a számítógépnél vagy! Miért nem mész a konyhába már főzni?

Azért ilyenkor kell némi önuralom, hogy ne magyarázzam el emelt hangon, hogy voltaképp ki kinek az anyja... :D

-----------------------------------------------------------------

Mio-Mao volt a tévében, Lili nagyon kedveli ezt a mesét. Az aktuális részben a két főszereplő gyurmamacska egy gyurmaegérrel  ismerkedik meg.
- Hűha, nem fogják ezt az egeret megenni Mio-Maoék? - kérdezem Lilitől.
- Nyugi, Mami, ezek gyurmából vannak! Nincs foguk! Nyugi, nyugi, megmarad az egér, nem bántják!

Hogy a felnőttek milyen hülyék tudnak lenni! :D

-----------------------------------------------------------------

Lili kapott egy sátrat a szobájába, mert elegem lett abból, hogy az ágyneműnket használja bunkerépítésre. Azonnal be is cuccolt, természetesen legjobb barátját, Líriát (nagy plüsselefánt) is bevitte. Este kérdeztük tőle, hogy kihozzuk-e neki Líriát, mert hogy csak vele hajlandó aludni. Azt mondta, hogy nem, mert Líria azt kérte(!), hogy a sátorban éjszakázhasson. Ma reggel bement a sátorba, és elkezdte simogatni az elefántját:
- Szia Líria! Na hogy telt az éjszaka a sátorban, kicsikém? Minden rendben volt? Ugye, milyen kényelmes?

:D Líria meg lehetett elégedve, mert délután már Lili is ott akart aludni. Nem hagytam. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése