2013. május 21., kedd

Mai gyerek

A lányom mai gyerek. Nagyon. Nulla ellenállás van benne a technikai dolgokkal kapcsolatban, bármilyen elektromos kütyüt azonnal megpróbál használni, és rendszerint sikerül is neki. Nagyi telefonját úgy megberhelte, hogy előkerült egy rádió, amiről eddig nem tudtuk, hogy van, és Lili azon hallgat zenét azóta, ha teheti. Az ikont kitette valahogy a kezdőlapra is, és ami mókás, hogy eltüntetni onnan egyikünknek sem sikerült.

Egyik nap beszéltem épp az apjával telefonon, mikor odajött hozzám. Letettem a telefont, és kezdtem mondani, hogy miben maradtam apukával az imént:
- Most beszéltem a Papával telefonon... - kezdtem, de azonnal félbeszakított:
- Telefonon? De miért nem Skype-n?

Csak. :)

----------------------------------------------------------

Mesét néz a számítógépemen. Amikor vége van, elégedetten elindul a szobájába, majd visszaszól az ajtóból:
- Mama, ez a mese tetszett nekem. Töltsd fel légyszi a pendrive-ra, és töltsd át a számítógépemre, hogy a szobámban is nézhessem! Köszi!

Parancs, értettem! :D

----------------------------------------------------------

Múlt héten jött hozzánk a Nagyi (az én anyukám). Kimentünk elé a vasútállomásra, ahogy szoktunk, de pár perccel előbb értünk a peronra, ezért leültünk egy padra. A pad mögött plexiből készült fal véd a széltől, a plexi persze összefújva festékkel.
- Mama, ezt a festéket ki kente ide? - kérdi Lili.
- Vandálok. Olyan emberek, akik azt hiszik, hogy ami mindenkié, az senkié, ezért nyugodtan tönkre lehet tenni.
- Ez igazán ronda dolog tőlük! - kapja fel a vizet Lili.
- Igen, tényleg az.
Lili hirtelen felugrik, pici ökleit maga elé rántja, és támadóállásban, magából kikelve kiabál:
- Majd én megleckéztetem őket!

Na igen, volt honnan örökölni a túlméretezett igazságérzetét... :)

----------------------------------------------------------

Lili összesen kétszer találkozott ByeAlex Kedvesem című dalával: az Eurovíziós Dalfesztivál elődöntőjében csütörtökön, aztán a döntőben szombaton. Tegnap egy cikket olvastam, aminek képillusztrációja ByeAlex fényképe volt. Lili nagy örömmel felkiáltott:
- Odanézz, Mama, ott a Kedvesem!

:D

----------------------------------------------------------

Reggel fogat mosok épp a fürdőszobában, mikor bejön.
- Kapcsoljak Neked zenét, amíg készülődsz? - kérdezi.
- Kapcsolj, édes, köszi!
Bemegy a szaunába, felmászik a padra, belövi Ricky Martint, indul a buli, de máris hozzáteszi:
-  De csak addig, amíg el nem készülsz! Utána kikapcsolom! Csak azért szólok előre, hogy aztán majd ne legyen sírás!

Sírás nem volt. Röhögés annál inkább. :D

----------------------------------------------------------

Nálunk a JimJam nevű mesecsatorna a 65-ös a sorban. Eddig csak ki- és bekapcsolni tudta Lili a tévét, de már sikerül csatornát is választani. Nem úgy ma délben:
- Mama! Hiába nyomtam meg a hatost és az ötöst, ez a francos tévé nem mutatja a mesémet!

Ez még egy szolid káromkodás volt csak, de hallanátok, amikor a saját maga által kreált szitokszavakkal teszi helyre a "rosszakat"! :))

----------------------------------------------------------

Itt pedig az látható, ahogy gyermekem kalapot próbál a TESCO áruházban. A beállás saját koreográfia. Talán tényleg be kéne íratni balettre...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése