2013. május 12., vasárnap

Szívre húzós Mama

Lefekvés előtt állandó sportprogram a gyermek befogása és meghámozása, majd a fürdőbe szállítása. Őszintén szólva nem nagyon örülök, hogy a Papa bevezette ezt az esti mókázást, mert ha nincs a közelben, és egyedül kényszerülök az esti cirkuszt lejátszani, hamar elveszítem a türelmem.

Miután már óráknak tűnő hosszú percek óta üldöztem Lilit, hirtelen előtört a szigorú énem:
- Na, most már aztán elég volt ebből! Azonnal tessék idejönni, és elkezdeni a vetkőzést! - mondom keményen.
Lili kelletlenül ugyan, de azért szót fogad, és miközben hagyja, hogy levegyem a melegítőt róla, csendben háborogva azt mondja:
- Jól van, jól van! Nem kell mindent úgy a szívedre húzni!

Én már csak ilyen szívrehúzós fajta vagyok. :D

-----------------------------------------------------------------

Anyák napja reggelén Lili titokzatoskodva a fülembe sutyorogja:
- Mamikám, mi most a Papával lemegyünk virágot szedni, de ez titok!
- Szívem, a titkokat nem mondjuk ám el senkinek! Főleg nem annak, aki előtt titok!
- Csak Neked mondom el, mert Te vagy az én Édesmamám!

Azt hiszem, inkább lemondok a meglepikről, mert én nagyon szeretem, hogy a lányom mindent el akar nekem mondani. Erről semmiképp nem akarom lebeszélni! :)

-----------------------------------------------------------------

Valamelyik mesében hallotta a "turista" szót, amit sajátos módon "dulistának" fordított magában. Jelentése pedig... nos, nem is tudom pontosan, de valami szitokszó, mert ha bármely mesében előkerül egy negatív szereplő, a lányom Mia tündértől tanult mozdulatokkal vízbombázza az érintettet, majd rákiabál, hogy "Menj innen, te dulista!"

Így káromkodik egy hároméves. Ha szerencsénk van. :)

-----------------------------------------------------------------

- Mama, én elég csinos vagyok?
- A legcsinosabb kislány vagy, akit ismerek!
- Te is a legcsinosabb vagy! Akkor mi tartozunk egymáshoz!

:D

-----------------------------------------------------------------

Aranyhaj nagy kedvenc nálunk, de azért vannak furcsa dolgai. Mikor azt énekli, hogy "gitárom szépen szól, de nincs kit megkérdjek, mikor is kezdhetnék élni már", a lányom nagy szemmel néz rám, és döbbenten megkérdezi:
- De Mama! Én azt hittem, hogy már él az Aranyhaj!

Kérem, a háromévesnek igaza van! :D

-----------------------------------------------------------------

Ritkán reggelizünk, de hétvégén azért előfordul.
- Gyere, édes, reggelizzünk valamit! - mondom neki.
- De mi lesz a reggeli?
- Kakaós csiga.
- Nekem májkrémes kenyér lesz jó!
- Az inkább vacsorára való.
- Akkor inkább vacsorázzunk!

:D

-----------------------------------------------------------------

Jövünk befelé a kertből, Lili visszarohan a szőlőtőkékhez, és matat valamit.
- Mit csinálsz ott, drágám? - kérdezem, mert attól tartok, véletlenül kárt tesz az apja szőlőjében.
- Csak megsimogatom a szőlőt, hogy jobban tudjon növekedni! - válaszolja ártatlan arccal, én meg elolvadok tőle, hogy mikre nem gondol ez a cukor kölyök... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése