2014. február 5., szerda

Telefonálás

Még a régi telefonomhoz volt egy lila szilikon tokom. Mivel a telefont már nem használom, a tok lekerült róla, és Lili telefonja lett. Most éppen a fülére szorítja, és sétál a folyosón. Közben ilyeneket hallok: "Ne haragudj, Botika, de ma nem tudok oviba menni, mert beteg vagyok.... Persze, én is sajnálom... ó, a kirándulást is le kell mondjuk... pedig én is nagyon készültem... igen... igen... nekem is nagyon rossz, de muszáj orvoshoz mennünk a mamámmal..." És akkor én ne zabáljam meg ezt a cukor gyereket? :)

Egyébként folyton telefonál. Tegnap bepötyögte a hívószámot a szilikontokba, a füléhez szorította, és tátogni kezdett.
- Hát Te meg kivel beszélsz? - kérdem meglepve. Eltakarja a telefont, nehogy a másik fél meghallja, amit válaszol:
- A halakkal! Nem látod, hogy tátogok?

Ja, bocs. :D

-----------------------------------------------------------

Sokszor ölelgetjük egymást a férjemmel, mert az ölelés jó. Ha Lili meglátja, azonnal odastartol, miközben azt üvölti, hogy "Ne hagyjatok ki engeeeem!". :) A minap a konyhában szeretgetjük egymást éppen, mikor betoppan Lili. Persze azonnal átölelte a lábunkat, aztán mikor elég volt neki a feltöltődésből, megpaskolgatja a lábam:
- Na, most megyek, Te kis szerelemszakértő! - és már fut is befelé. Mi meg csak nézünk egymásra döbbenten, aztán meg nagyon röhögve. :D

-----------------------------------------------------------

- Mama, nem láttad a tiarámat?
- De, ott van a szekrényeden.
- Ja, köszi! - mondja, és már szalad is.
- Minek az Neked most, édesem? - kiáltok utána.
- Hogyhogy minek? Egy hercegnő hogy néz már ki tiara nélkül?

Jogos. :) És milyen szerencse, hogy a tiara mindenhez megy. Szerinte. És a tündérruha is bármire felhúzható. Persze tiarával. :D

-----------------------------------------------------------

- Mama, szerintem Te egy cukor macska vagy!
- Nyau. - mondom beleegyezőn.
- És az a neved, hogy Pipimupi.
- Hát az meg miféle macskanév?
- A vakvezető macskákat hívják így.
- És mégis milyen az a vakvezető macska?
- Hát hogy van egy ember, aki nem lát, és annak segít közlekedni egy vakvezető macska vagy kutya.
- Kutya tényleg van, de vakvezető macskáról még sosem hallottam.
- Hát mert azok Indiában élnek! Onnan kell őket hozni! Csak Indiában van macskabolt! Mama, Mama...  hogy lehet, hogy ezt Te nem tudod?

Hát mert olyan kis tudatlan vagyok... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése