2013. július 17., szerda

Újra itt

Ó, borzalom, eltelt egy hónap, mióta utoljára írtam. Elnézést mindenkitől, aki várta, és elnézést a gyerekemtől is, akinek majd felnőtt korában szándékomban áll ezt az egész gyűjteményt átadni szeretettel, mert most egy hónapnyi dumája elveszett. Az utóbbi napok beszólásait viszont gyorsan leírom, és igyekszem visszazökkenni hamar a "mindent-fel-és-lejegyzek" állapotba! :)

Lili mesél a szüleinek:
- Egyszer volt, hol nem volt, az Óperenciás tengeren is túl, ahol a turka farkú malac túr... (...) A másik házban pedig azok laktak, akik meg nem haltak.

:D

-----------------------------------------------------

Apa füvet nyírt a kertben, Anya szedret szedett, Lili rohangált. Egyszer csak odaszaladt hozzám, és harsogva megkérdezte:
- Na, Anya, hogy haladsz a feladatoddal?

Az apja mindjárt felvette helyettes munkafelügyelőnek. :D

-----------------------------------------------------

Imád nekem segíteni a konyhában, ezért megengedtem neki, hogy megpucoljon három főtt tojást.
- Mama, ez egy nehéz munka?
- Igen, elég nehéz. - mondtam, mert sejtettem, hová akar kilyukadni.
- Igen, pontosan ezért vállaltam, hogy megcsinálom helyetted! Mert kímélni akarlak Téged, mert úgyis olyan sokat dolgozol!

Most komolyan. Ne zabáljam meg? :)

-----------------------------------------------------

Egyik este hiába vártuk a pisit, nem akart jönni a bilibe. Beállítottam a kádba, és bementem a szobájába a fürdőlepedőért. Mire visszaértem, belepisilt a kádba.
- Belepisiltél a kádba? - kérdeztük tőle az apjával.
- Bele. De szabad nekem olyat, nem?

Hát inkább oda, mint pelusba... :D

-----------------------------------------------------

- Mama! Vegyünk egy tehenet!
- Tehenet???!? Mégis minek nekünk egy tehén?
- Mert van fű hátul, azt ehetné, és akkor a Papinak nem kell füvet nyírni többé.

Elmagyaráztam, hogy az a fű kb. fél napig elég egy tehénnek, úgyhogy nem lenne kifizetődő, mert másnap éhen pusztulna szerencsétlen. Látszólag letett az ötletről, de aztán ma:
- Mama! Vennél nekem egy lovat?
- Édeske, minek Neked egy ló?
- Mert lovagolni akarok! Nyereg is kell rá, meg kantár, hogy azt mondhassam neki, hogy gyíííaaa!
- Drágám, egy ló rengeteget eszik, nagyon drága, és szakértelem is kell hozzá.
- De enni lenne mit neki! Ott a fű az udvaron!

Már megint ez a fű... Egyelőre abban maradtunk, hogy ha nyerek a lottón, akkor lehet lova. Addig még elviszem egy lovardába, és megmutatom neki, hogy valójában mekkora egy ló. Ha meglátja közelről, nem biztos, hogy akkor is ennyire fogja akarni... :)

-----------------------------------------------------

Épp folyik nálunk a szobatisztasági project, úgyhogy szinte bármire rá tud venni, ha hajlandó a bilire ülni. A minap Mamit fotózni támadt kedve, és ez lett belőle:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése