2013. április 17., szerda

Óvoda

Tegnap és ma lehetett beíratni a gyereket az óvodába. Hétfőn még úgy gondoltam, hogy kedden korán felkelek, és elmegyek egyedül, elintézem. Aztán inkább mégis megkérdeztem Lilit, hátha van kedve velem jönni.

- Holnap iratkozunk be oviba. Eljössz velem megnézni az óvodát?
- Ühüm.
- Tényleg van kedved hozzá? - kérdeztem vissza, mert azt hittem, tiltakozni fog.
- Tényleg. Elmegyek veled, de csak ha megígéred, hogy nem hagysz ott engem. Odamegyünk, aztán indulunk is haza, rendben?

:D

-----------------------------------------------------------

Győrből jövünk hazafelé az autópályán. Apa vezet, én ülök mellette, hátul a két gyerek: Ágica és Lili. Ágica lelkesen mutatja a húgának, hogy épp a Turul madár mellett megyünk el.
- Odanézz, Lili! Ott a Turul madár! Mekkora szárnya van, látod? Mindjárt elrepül!
A hároméves nézi a felnőtt nővérét, aztán mintegy kioktatólag közli:
- Dehogy repül! Az szoborból van!

:)

-----------------------------------------------------------

Egész hétvégén arról beszéltünk, hogy vasárnap megyünk Veszprémbe. Megérkeztünk, jót játszottunk, beszélgettünk, ettünk fincsi kuglófot, aztán elindultunk haza. Liliben valahogy nem kapcsolódott össze, hogy akiknél jártunk, hol laknak, úgyhogy azt mondta:
- Na, jól éreztem magam itt is, most mehetünk abba a Veszprémbe!

Nagyon csalódott volt, hogy már túl vagyunk azon a kalandon is... :)

-----------------------------------------------------------

Séta közben tegnap azt mondja nekem:
- Mama, nagyon jó volt nekem a Katáéknál! Csak történt egy kis baj!
- Jaj, hát mi történt?
- Elfelejtettem mondani nekik, hogy jövök máskor is! 

A bajt megoldottuk, utólag szóltam. Nem bánják. :))

-----------------------------------------------------------

Reggel Lili játszik a nappaliban. A kanapén gyülekeznek az állatok, főleg tehenek, Lili adja az instrukciókat a műanyag állatseregletnek:
- Jól van, kószáljatok csak arra, arra, kedveskéim! Rendben, úgy jó lesz. Ti meg kószáljatok csak a másik bal oldalon!

Nézd már! Abból is több van? :)))

-----------------------------------------------------------

Ma este berohan a szobába, és nagy hangon kiosztja a szüleit:
- Anya, figyeljetek! Semmi ebédelés, semmi fürdés, semmi pancsizás!
- Hanem? - kérdem meglepve.
- Csak játék és mese! Ez a helyes.

Aztán - mint aki jól végezte dolgát - kirohan. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése