2013. április 13., szombat

Igazi nő

Nagyon szeretjük Takács Nóra "Hogyan legyek jó nő?" című műsorát, rendszeresen meg is szoktuk nézni a neten. Egyik este azt mondja az én drágám:
- Mami, nézzünk valamit a nénitől!
- Milyen nénitől? - kérdem tőle.
- Hát aki mindig mutat nekünk valami érdekeset!


Ezt megosztottam Takács Nórával is, mert szerettem volna, ha tudja, hogy van egy hároméves rajongója is. Ezt válaszolta: "Egyemmeg :)) Adj neki egy nagy puszit kérlek!! Lehet kéne speciálisan gyerekeknek szóló részeket is csinálni lassacskán."

A puszit átadtam, erre küldött Lili is a "néninek", és most nagyon büszke magára, amiért a néni a tévéből neki puszit küldött! :))

---------------------------------------------------------------------

Reggel és este is rutin nálam, hogy felugrom a mérlegre ruha nélkül, és megmérem magam. Ezek után nem meglepő, hogy a lányom is szeret mérlegre pattanni, amikor csak teheti. Miután én leszállok, azt mondja:
- Mama, most én jövök! Kapcsold be nekem légyszi!
- Tessék, mérheted magad.
- Na, mennyi?
- Tizenhat kiló vagy.
- Nem! Tizenöt vagyok!
- Na tessék, máris igazi nő vagy! A lányok mindig kicsit kevesebb kilók akarnak lenni, mint amennyit a mérleg mutat.
- Én tizenöt vagyok, Mama, ez biztos. Vagy inkább tizennégy.

Tipikus. :D

---------------------------------------------------------------------

Ha recseg a hangszóró, Lili azt mondja rá, hogy sajog. Elindítottam neki múltkor egy mesét, és jön át hozzám felháborodva:
- Mama, már megint sajog a hangszóró!
- Majd elmúlik, tudod, hogy nem szokott sokáig tartani.
- De ez most úgy sajog, hogy nekem az nem jó!
Átmegyek, semmi recsegés. Épp valami támadásra készültek a kardfogú tigrisek, senki nem szólt egy szót sem, én nem hallottam semmi furcsaságot.Visszamentem a szobámba dolgozni, de Lili néha azért átkiabált, hogy még mindig sajog. A középső lányunk elmegy Lili szobája előtt, és bekiabál hozzám:
- Lili angolul hallgatja a Jégkorszakot, az direkt van?

Így derült ki, hogy amikor sajog, akkor nemcsak recseghet, hanem számára érthetetlen nyelven nyomják a sódert a mesefigurák. Sajognak. :)

---------------------------------------------------------------------

- Hová megy a Papa? - kérdezi tőlem reggel.
- Dolgozni.
- Nem!
- Dehogynem. Dolgozni megy.
- Nem! Mert vásárolni megy!
- Ha vásárolni menne, akkor szerintem minket is vinne magával. De a Papa dolgozni megy.
- Nem mehet dolgozni! Mert a dolgozás nem létezik. A vásárlás viszont létezik, már én is csináltam!

:)

 ---------------------------------------------------------------------

- Hamarosan nekem is kisbabám fog születni, Mama!
- Tényleg? Azért az még kicsit odébb lesz...
- Igen, de mindjárt két babám is fog születni, először egy fiú, aztán egy lány.
- Rendben.
- És azoknak a babáknak mi leszünk a nagyszülei! - szól közbe a férjem.
- És ha a gyerekeimnek születik gyereke, akkor én leszek az öreganyája? - kérdi Lili.

Végre kezdi helyére tenni, hogy ki kicsoda egy családban. :)

---------------------------------------------------------------------

Jövünk fel a lépcsőn, a korláton még a húsvéti tojások lógnak (nem értem rá levenni, meg különben is, jól néznek ki ott). Lili rácsodálkozik a tojásokra:
- Ezeket mind én akasztottam fel? Ez ám a híres meglepetés!

:D

---------------------------------------------------------------------

Fürdés után szállok ki a kádból, megfogom a lábujjaimat, hogy megnézzem, kell-e már körmöt vágni. Lili aggódva szalad hozzám:
- Te szegény! Mi történt a lábujjaddal? Miért szorongatod?

:))

---------------------------------------------------------------------

 Kitárom az ablakot, hogy kiszellőztessek a szobában. Lili odaáll az ablakkal szemben:
- Idejövök, hogy kaphassak levegőt!
- Mert eddig nem kaptál?
- Nem. - mondja, aztán nagyra nyitja a száját.
- Mit csinálsz, édesem?
- Szellőztetem a számat!

:)

---------------------------------------------------------------------

Tegnap este lelkesen mesél nekem arról, hogyan fogja szeretgetni, babusgatni a gyerekeit, ha megszületnek majd.
- Nagyon jó mami leszel Te, Lili! A legkedvesebb mami, akit csak ismerek! - mondom neki meghatva.
- Igen, én nagyon jó mami leszek! Pont olyan leszek, mint Te! Te fantasztikus Mamikám!

Valaki hozzon törlőruhát. Elolvadtam. :)

---------------------------------------------------------------------

És egy pillanatfelvétel Liliről, amikor hirtelen megjelent a szobámban szoptatós párnába öltözve:
- Nézd csak, Mama! Banánnak öltöztem!

:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése