2012. május 10., csütörtök

Napi friss

Lili mesét néz a szomszéd szobában, én vadul gépelek a számítógépen. Rohan át hozzám kiabálva:

- Mamika! Találtam egy szöszt! - mondja, és a kezembe nyom egy hajszálat.
- Köszönöm, nagyon ügyes vagy! - mondom, és kidobom a "szöszt". Néhány perc múlva újra szalad át hozzám:
- Mamika! Ezt nézd, mit találtam!
- Na mit?
- Egy fikát! Kiugrott az orromból...

Szavam se lehet, csodás ajándékokat kapok a lányomtól... :D

-------------------------------------------------------------------

Ma reggel (na jó, 9:50kor) kiabál, hogy felébredt:
- Mamaaaa! Mamaaaa!
- Jövök! - kiáltom vissza.
- Jóóóó! - mondja ő, és amint belépek a szobába, folytatja: - Itt volt az előbb a grizli! Kihúztuk a szakadékból, megfogtuk a mancsát és húztuk, húztuk. Nagyon örült, hogy kihúztuk! Aztán beültünk az autóba, és elvittük.
- Hová?
- Hát a barlangjába, hogy nála aludjunk. Megvendégelt minket. (Imádom, hogy ilyen szavakat használ... :D)
- És szép volt a barlangja?
- Nem tudom, mert kinyitottam a szemem, és eltűnt. És akkor hirtelen te nem voltál ott, én meg kiabáltam neked, hogy Mamaaaa! Aztán jöttél.

Ez volt az első eset, hogy magától elmesélte, mit álmodott. Gondoltam, ezt megörökítem. :)

-------------------------------------------------------------------

Tegnap mondom neki:
- Képzeld, nemsokára jön haza a Papa, és jön vele valaki.
- Kicsoda?
- Az Ágica. (kisebbik nővére)
- Hurááááá! És jön vele az Eszter is. (nagyobbik nővére)
- Nem, Eszter most nem jön.
- De jön! A Papa hozza Esztert is! - mondja mérgesen.
- Hozná, szívem, de Eszter most iskolában van, tanulnia kell. De amint lehet, jön ő is.
- Jöjjön Eszter is! - mondja még mindig duzzogva. - Itt kell aludnia a szobájában!
- Oké, de Ágica jön, és itt is alszik! - vigasztalom.
- Hurráááá! Itt alszik?
- Igen.
- Hurrrááááá! Na menjünk lefelé, várjuk őket kint!

Sajnos nem volt nálam semmi felvevő eszköz, pedig azt rögzíteni kellett volna, ahogy meglátta az autót a kapuban, és boldogan ragyogó képpel felkiáltott: "Itt a Papaaa!!  Itt az Ágicaaa!!!". Én folyamatosan elolvadok tőle, hogy mennyi szeretet van benne. Rajongva imádja a családját. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése