2012. február 23., csütörtök

Te itt vagy?

Párbeszédünk ma este.



- Mamika, Te itt vagy?
- Persze, hogy itt vagyok.
- Hol voltál?
- Kifújtam az orrom.
- Világgá is mentél?
- Nem, csak a szomszéd szobába.
- Az világgá van?
- Nem, az itt van mellettünk.
- Jó. Akkor nem voltál messze. Megijedtem.

---------------------------------------------------------------------

Van egy Timmy nevű báránykája, amit (pardon: akit) sokat hurcol magával napközben. Timmy nemcsak van, hanem ha megnyomják a kezét, béget, ha lefektetik, horkolva béget. Amikor megkaptuk, még néztem is a csomagoláson, hogy az egyik képen a kislány Timmyt ölelgetve alszik. Gondoltam, jó nagy marhák a szülei, mert ugye mi van, ha a gyerek véletlenül megnyomja a bari kezét, az meg felbődül az éjszaka közepén.
Talán mondanom sem kell, hogy én is ilyen marha anyuka lettem, Lili ugyanis annyira odavolt, hogy együtt aludhasson Timmyvel, hogy megengedtem. Napokig nem is volt semmi gond, de ma délután, a szokásos délutáni alvás végén furcsa hangokat hallottam a gyerekszobából. A sötétből egyszerre horkolt bégetve (és üvöltve) Timmy, és ordított a kétségbeesett gyerekem, aki első rémületében azt sem tudta, hol van. Szegénykém a bárányt túlkiabálva visította: "Mamikaaaa, segítség! Gyere gyorsaaaan!" Ma este úgy feküdt le, hogy Timmyt a szoba távoli pontján helyezte el előtte, és közölte: "Timmy, itt jobb lesz neked!" :D

-----------------------------------------------------------------------

- Mamika! - szalad be hozzám a dolgozószobába. - Kérem szépen a radírt!
- Minek Neked radír?
- Kiradírozom a... a... a... Babóca huláját.
- A micsodát?!?!
- A Babóca lila huláját!
- A ruháját? (huhh, megkönnyebbültem, hogy nincs Babóca hulla a gyerekszobában).
- Igen. Mert összefirkáltam.
- De szivem, az egy kifestő, azt szabad összefirkálni.
- De kérem szépen a radírt!
- Minek?
- Mert az asztalt is kifirkáltam...
- Ejnye! Mondtam, hogy csak papírra szabad firkálni és rajzolni!

10 perc múlva:

- Nézd, Mamika, rajzoltam Neked!
- Jaj, drágám, de a füzetemet nem szabad összefirkálni!
- Nem? - kérdezi csodálkozva. - De ez papír...

Legalább a gyerek legyen következetes, ha már az anyja nem mindig tud az lenni... :)

---------------------------------------------------------------------


Jaj, és el ne felejtsem megörökíteni a mai újdonsült szót:
"Mamika, gyere vissza az én szobámba! A PomPom KIMŰKÖDÖTT!" (Magyarul: vége lett a mesének a számítógépen. :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése